شهرداری رامهرمز

شهرداری رامهرمز

امروز: جمعه 7 ارديبهشت 1403 - 26 April 2024 - 17 شوال 1445
پیام مشترک شهردار ورئیس شورای اسلامی شهر رامهرمز بمناسبت سالروز ورود آزادگان سرافرار به میهن اسلامی



باسمه تعالی
۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت تاریخی و غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به عنوان، روزی سراسر افتخار بر صفحات زرین انقلاب اسلامی  حک شد بی‌تردید این روز مبارک یکی از روزهای ماندگاری است که هیچ‌گاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد .
آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سیره ائمه اطهار علیهم السلام و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه ساز حضرت زینب (س) که اسوه صبر و پایداری بود ، توانستند دوران دشوار را سپری و شکوه و مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.
فرصت را مغتنم شمرده، سالروز این خاطره بزرگ تاریخی را به همه رزمندگان ، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان سر افراز ایران اسلامی بخصوص سرو قامتان صبرو استقامت این دیار  تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیق روز افزون این عزیزان وخانواده های محترمشان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله) از خداوند متعال مسالت مینمائیم.


دریافت انتقادات و پیشنهادات

دریافت پیام

با تشکر ، پیام شما دریافت شد.

به ما بپیوندید

کانال سروش شهرداری رامهرمز

گروه واتس آپ شهرداری رامهرمز

کانال تلگرام شهرداری رامهرمز

پیج اینستاگرام شهرداری رامهرمز

ارتباط با ما

  شهرداری رامهرمز از پیشنهادات، نظرات و انتقادات سازنده شما در جهت بهبود نظارت بر امور جاری شهر و مدیریت شهری استقبال می نماید. برای این منظور می توانید با پر کردن فرم انتقادات و پیشنهادات، ما را در جریان نقطه نظرات خود قرار دهید.
همچنین می توانید به یکی از طرق زیر با ما در تماس باشید :
 پست الکترونیک : .
 تلفــن : 43538984 - ۰61
 آدرس : رامهرمز ، خیابان شهید چراغزاده

پیاده سازی و پشتیبانیطراح وب میهن