دیدار صمیمی شهردار رامهرمز با جمعی از بازاریان

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رامهرمز ، روز گذشته حسین صفری شهردار رامهرمز باحضور در اتاق اصناف با جمعی از بازاریان دیدار وگفتگو کرد در این دیدار صمیمی که عباس بهمئی نایب رئیس شورای اسلامی شهر نیز حضور داشت بازاریان به طرح مشکلات خود پرداختند.


شهردار رامهرمز در این دیدار اظهار کرد: خوشبختانه شهرداری ارتباط دوسویه و همکاری خوبی با اصناف بازار دارد و یکی از برنامه های شهرداری وشورا ، رفع مشکلات ، آسیب ها و معضلات بازار است و تمام تلاش خود را برای رفع این نواقص و آسیب ها خواهند کرد.


وی افزود : وظیفه ما این است که همواره در کنار شما دوستان و همشهریان عزیزمان باشیم ضمن اینکه وظیفه داریم در حل مشکلاتتان نیز همراه شما باشیم.


صفری دراین دیدار ازاتاق اصناف و بازاریان رامهرمز بخاطر همدلی ، همراهی و کمکهای بی شائبه  بازاریان رامهرمز در ایام سیل زمستان اخیر قدردانی کردوافزود امیدوارم اینگونه کمکها و مشارکت ها در آینده نیر ادامه داشته باشد.


گفتنی است در ابتدای این دیدار رئیس اتاق اصناف قاسم نژاد و  برخی کسبه خیابان ولیعصر (عج) به طرح مشکلاتی از جمله یکطرفه بودن خیابان ولیعصر(عج) پرداختند که شهردار رامهرمز نیز خاطر نشان کرد،  تلاش خواهد نمود مشکلات آنان را پیگیری ودرحد امکان مرتفع نماید.


شهردار رامهرمز همچنین دررابطه با یکطرفه بودن خیابان ولیعصر(عج) ومشکلاتی که برای کسبه محترم پیش آمده تصریح کرد با حضور چند نماینده از بازاریان موضوع را در جلسه شورای ترافیک مطرح می نماید