نشست مشترک مدیریت شهری رامهرمز با نماینده مردم شهرستانهای رامهرمزو رامشیر در مجلس شورای اسلامی


به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهررامهرمز ، ابراهیم متینیان نماینده مردم شهرستان های رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با حضور درجلسه شورای اسلامی شهر رامهرمز ، طی نشست مشترکی به بررسی مسائل و مشکلات این شهر پرداخت.
در ابتدای این جلسه که محمد شهبازی آزادفرماندار، علیرضا قاسم نژاد رئیس اتاق اصناف و اصغر علی پور رئیس اداره ورزش و جوانان نیز حضور داشتند ، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، هر کدام به ارائه دیدگاهها و نقطه نظرات خود در رابطه با مسائل و مشکلات پرداختند. " کمبود اعتبارات و درآمدها و بدهکاری های زیاد شهرداری، اختصاص اعتبارات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ، کسری بودجه مصوب ۱۴۰۱ شهرداری باتوجه به افزایش حقوق ودستمزد ها ، لزوم تجهیز ایستگاه آتش نشانی به تجهیزات جدید ، فرسودگی زیرساختهای شهری وبافت فرسوده ، طرح های مصوب شهری از جمله طرح جامع و تفضیلی ، ساخت وسازهای غیر مجاز و بافت های تاریخی وفرهنگی " از مهم ترین موارد و مسائلی بود که از سوی شهردار و اعضای شورای شهر مطرح شد.
 در این جلسه متینیان نماینده محترم شهرستانهای رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جلسه اظهار داشت: الحمدالله اقدامات خوبی از سوی شهرداری صورت گرفته و نکات کلیدی و دغدغه‌های بسیار مهمی در این جلسه نیز مطرح شد که  نیاز است با اولویت بندی پیگیری گردد.
وی با ابراز امیدواری از اینکه مشکلات مطرح شده را در اسرع وقت پیگیری خواهد کرد اظهار داشت : برای رشد و توسعه رامهرمز و رفع مشکلات مدیریت شهری با استفاده از ظرفیتها وفرصت ها،از هيچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.