شهرداری رامهرمز

شهرداری رامهرمز

امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403 - 16 April 2024 - 7 شوال 1445
پیام مشترک رییس شورا و شهردار به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی

طلوع مهر و آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس فرصت گرانبهایی است برای گرامیداشت فداکاری ها، مجاهدت ها و رشادت ها ی انسان های بلند همتی که در مکتب آزادگی الفبای ایثار را به شایستگی آموختند. بویزه دانش آموزان شهید و فعالان عرصه ی تعلیم و تربیت که جان شیرین خویش را در طبق اخلاص نهادند تا امروز آینده سازان ایران اسلامی در امنیت و آرامش به کسب علم پرداخته و برای فتح قله های عزت و افتخار و سرفرازی میهن خویش بکوشند.

 پیام مشترک رییس شورا و شهردار به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی - شهرداری رامهرمز

هفته دفاع مقدس ماندگارترین نمونه افتخارات ملت بصیر ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و یادآور هشت سال ایثار، شجاعت، پایمردی و از خودگذشتگی فرزندان غیور این آب و خاک است. روزهایی که ایرانیان غیرتمند برای حراست از مرزهای عزّت و شرف این کشور شجاعانه و دلاورانه ایستادند، آنگونه که حکایت آزادگی و ایثارشان همواره بر تارک تاریخ حماسه و پایداری آزادگان جهان می درخشد.

 پیام مشترک رییس شورا و شهردار به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی - شهرداری رامهرمز

با گرامیداشت این دو مناسبت ارزشمند، برای فرهنگیان عزیز و پرتلاش شهرستان رامهرمز که در جهت رشد، شکوفایی استعداد و توانمندی های کودکان و نوجوانان این دیار از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند آرزوی سلامت و توفیق ادامه خدمت داریم و امیدواریم دانش آموزان عزیز با تلاشی مضاعف آینده ای روشن تر را برای میهن اسلامی رقم زنند. در پایان با درود به پیشگاه بلند و ملکوتی امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به محضر فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله)، کلیه پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، بسیجیان، نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین آحاد ملت شریف ایران به ویژه مردم شهید پرور و همیشه در صحنه رامهرمز که با پرورش سرداران و رزمندگان سلحشور، پشتیبانی جبهه های نبرد و تقدیم صدها شهید گلگون کفن، نقش بی بدیل و انکار ناپذیری را در دفاع مقدس ایفا نموده اند تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

دریافت انتقادات و پیشنهادات

دریافت پیام

با تشکر ، پیام شما دریافت شد.

به ما بپیوندید

کانال سروش شهرداری رامهرمز

گروه واتس آپ شهرداری رامهرمز

کانال تلگرام شهرداری رامهرمز

پیج اینستاگرام شهرداری رامهرمز

ارتباط با ما

  شهرداری رامهرمز از پیشنهادات، نظرات و انتقادات سازنده شما در جهت بهبود نظارت بر امور جاری شهر و مدیریت شهری استقبال می نماید. برای این منظور می توانید با پر کردن فرم انتقادات و پیشنهادات، ما را در جریان نقطه نظرات خود قرار دهید.
همچنین می توانید به یکی از طرق زیر با ما در تماس باشید :
 پست الکترونیک : .
 تلفــن : 43538984 - ۰61
 آدرس : رامهرمز ، خیابان شهید چراغزاده

پیاده سازی و پشتیبانیطراح وب میهن