پیام مشترک رییس شورا و شهردار به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی

طلوع مهر و آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس فرصت گرانبهایی است برای گرامیداشت فداکاری ها، مجاهدت ها و رشادت ها ی انسان های بلند همتی که در مکتب آزادگی الفبای ایثار را به شایستگی آموختند. بویزه دانش آموزان شهید و فعالان عرصه ی تعلیم و تربیت که جان شیرین خویش را در طبق اخلاص نهادند تا امروز آینده سازان ایران اسلامی در امنیت و آرامش به کسب علم پرداخته و برای فتح قله های عزت و افتخار و سرفرازی میهن خویش بکوشند.

 پیام مشترک رییس شورا و شهردار به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی - شهرداری رامهرمز

هفته دفاع مقدس ماندگارترین نمونه افتخارات ملت بصیر ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و یادآور هشت سال ایثار، شجاعت، پایمردی و از خودگذشتگی فرزندان غیور این آب و خاک است. روزهایی که ایرانیان غیرتمند برای حراست از مرزهای عزّت و شرف این کشور شجاعانه و دلاورانه ایستادند، آنگونه که حکایت آزادگی و ایثارشان همواره بر تارک تاریخ حماسه و پایداری آزادگان جهان می درخشد.

 پیام مشترک رییس شورا و شهردار به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی - شهرداری رامهرمز

با گرامیداشت این دو مناسبت ارزشمند، برای فرهنگیان عزیز و پرتلاش شهرستان رامهرمز که در جهت رشد، شکوفایی استعداد و توانمندی های کودکان و نوجوانان این دیار از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند آرزوی سلامت و توفیق ادامه خدمت داریم و امیدواریم دانش آموزان عزیز با تلاشی مضاعف آینده ای روشن تر را برای میهن اسلامی رقم زنند. در پایان با درود به پیشگاه بلند و ملکوتی امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به محضر فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله)، کلیه پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، بسیجیان، نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین آحاد ملت شریف ایران به ویژه مردم شهید پرور و همیشه در صحنه رامهرمز که با پرورش سرداران و رزمندگان سلحشور، پشتیبانی جبهه های نبرد و تقدیم صدها شهید گلگون کفن، نقش بی بدیل و انکار ناپذیری را در دفاع مقدس ایفا نموده اند تبریک و تهنیت عرض می نماییم.