شهردار رامهرمز عنوان کرد: با انجام پروژه‌ها شهر رامهرمز متحول خواهد شد

مهندس حسین صفری شهردار رامهرمز در گفت‌وگو با هفته‌نامه رامهرمز نامه اظهار داشت: طی یک سال گذشته اقداماتی در حوزه شهری، به‌ویژه عمرانی صورت گرفت. در تیرماه سال 97 بالغ‌بر 60 هزار مترمربع آسفالت در طالقانی یک و فاز 4 تا شقایق 19 صورت گرفت و بالغ‌بر 25 هزار مترمربع از معابر شهر لکه‌گیری شد. علی‌رغم این‌که در زمستان سال 97 در عمده روزها بارندگی داشتیم و فصل رطوبت بود اما گروه لکه‌گیری ما به‌صورت مستمر فعال بود و بخش اعظمی که نقاط بحرانی بودند انجام شد.


پارک حجاب در مراحل پایانی است
در سال 97 پروژه پارک حجاب بعد از چندین سال که یکی از نقاط بحرانی شهر بود خوشبختانه با قراردادی بالغ‌بر 2 میلیارد و 200 میلیون تومان فعال شد و امیدوارم که تا هفته دولت این پارک برای تحویل به بانوان عزیز آماده بهره‌برداری شود که یکی از پارک‌های خوب شهر خواهد بود.


میدان‌های سطح شهر زیباسازی می‌شوند
در حیطه زیباسازی و روشنایی شهر، بخش اعظمی از فعالیت‌هایمان را تا پایان سال به این بخش اختصاص داده‌ایم و تعداد زیادی از میدان‌ها شهر را که از خاموشی و بی‌هویتی رنج می‌برند با ظرفیت موجود در شهر نورپردازی شد و از روشنایی مناسب برخوردار شدند.


تابلوهای سطح شهر نوسازی شد
در بخش پارک‌ها، بخش اعظمی از آن‌ها را به ست‌های ورزشی تجهیز کردیم و ورودی‌ها به‌عنوان اولویت بود که رضایت‌مندی شهروندان را به دنبال داشت. همچنین قبل از عید نوروز تابلوهای راهنمای شهری و تابلوهای معابر را در سطح شهر انجام دادیم که هم به مبلمان شهری و هم برای راهنمایی مسافران کمک بسیار مؤثری بود. در سال جاری تابلوهای بلوارها و میدان‌ها را با ظرفیت نیروهای بومی بهسازی و نوسازی کردیم. در بحث رنگ‌آمیزی بلوارها و دیوارها حرکت واقعاً جهادی صورت گرفت و زیباسازی‌های خوبی صورت گرفت.


آتش‌نشانی تجهیز شد
در مبحث آتش‌نشانی علاوه بر این‌که یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی از وزارت کشور سهمیه گرفتیم توانستیم وضعیت موجود آتش‌نشانی را با نوسازی و بهسازی و تجهیز، آن‌ها را ارتقاء بخشیم. در بخش ماشین‌آلات نیز چندین دستگاه