شهرداری رامهرمز

شهرداری رامهرمز

امروز: جمعه 10 فروردين 1403 - 29 March 2024 - 19 رمضان 1445
پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر رامهرمز

بسمه تعالی

برآمد باد صبح وبوی نوروز
به کام دوستان وبخت پیروز
مبارک بادت این سال وهمه سال
همایون بادت این روز وهمه روز

بهار فصل رويش دوباره خاك و رستاخيز طبيعت و مدرسه تغيير و دگرگونی و اميدواری و رشد است. دستان پرنوازش بهار، طبیعت خفته را بیدار و شکوفه‌ها، رستاخیز دیگری تکرار، و زمین، آیه‌های سرسبزی و زیبایی  را تلاوت می‌کند.
سال ۹۸ با تمام فراز و نشیب ها ، وحوادث گوناگون گذشت تلخ ترین این حوادث می توان به شهادت سردار سرافراز وطن شهید حاج قاسم سلیمانی و سقوط هواپیمای مسافربری وویروس کرونا اشاره کرد که کام هموطنان مارو در آستانه بهار تلخ کرد که امیدواریم با دعای خیر مردم وعنایت الهی این بیماری از میهن اسلامیمان دور گردد.
 اما از ویژه گی های این سال درعرصه مدیرت شهری می توان به تلاش و جدیت شهرداری رامهرمز به امر خدمت رسانی اشاره کرد. خدای سبحان را شاکریم که در سایه الطاف و عنایات او توانستیم با تلاش شبانه روزی ومجدانه شهردارساعی وپرتلاش رامهرمز جناب آقای مهندس صفری ومجموعه همکاران خدوم وزحمتکش شهرداری و با وجود مشکلات مالی ، گام های بلندی را در عرصه عمران و آبادانی و امر خدمت رسانی به مردم شریف و عزیزمان برداریم.
اینک در سال نو، فکر نو و کار نو را با اتکاء به خداوند منان آغاز می‌کنیم و  يقين دارم با قلبی سرشار از امید و عشق و تحت فرامین مقام معظم رهبری "حفظه الله"  باتمام وجود تلاش خواهیم کرد و برای تحقق تعهدات و نائل شدن به چشم انداز پيش رو با کمک و حمایت شما بزرگواران و تلاش شهرداری وهمدلی وهم افزایی مسئولین محترم شهرستان به اهداف از پیش تعیین شده خواهیم رسید.
درپایان ازخداوند منان سالی سرشار از بهروزی وکامیابی را برایتان آرزو میکنم.

محمد رحیمی
رئیس شورای اسلامی شهررامهرمز

دریافت انتقادات و پیشنهادات

دریافت پیام

با تشکر ، پیام شما دریافت شد.

به ما بپیوندید

کانال سروش شهرداری رامهرمز

گروه واتس آپ شهرداری رامهرمز

کانال تلگرام شهرداری رامهرمز

پیج اینستاگرام شهرداری رامهرمز

ارتباط با ما

  شهرداری رامهرمز از پیشنهادات، نظرات و انتقادات سازنده شما در جهت بهبود نظارت بر امور جاری شهر و مدیریت شهری استقبال می نماید. برای این منظور می توانید با پر کردن فرم انتقادات و پیشنهادات، ما را در جریان نقطه نظرات خود قرار دهید.
همچنین می توانید به یکی از طرق زیر با ما در تماس باشید :
 پست الکترونیک : .
 تلفــن : 43538984 - ۰61
 آدرس : رامهرمز ، خیابان شهید چراغزاده

پیاده سازی و پشتیبانیطراح وب میهن