شهرداری رامهرمز

شهرداری رامهرمز

امروز: شنبه 1 ارديبهشت 1403 - 20 April 2024 - 11 شوال 1445
پیام مشترک شهردار ورییس شورای اسلامی شهر رامهرمز به مناسبت روز جهانی قدس

پیام مشترک شهردار ورئیس شورای اسلامی شهر بمناسبت روز جهانی قدس

بسم الله الرحمن الرحیم
نام گذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) بعنوان روز قدس به منزله تجدید یادآوری این آرمان و یادآوری آن به همه جهانیان بود. این با هدف ادامه اقدام مقاومتی برای آزادسازی قدس و غلبه بر این غده سرطانی است.
روز جهانی قدس روز خیزش مسلمانان در برابر اسرائیل برای تجدید عهد خود با قدس شریف و فرصتی برای آزادی فلسطین و بازپس گیری مقدسات و نجات ملت فلسطین مهیا می کند.
امروزه به حول قوه الهی بیش از هر زمان دیگری به قدس و آزادسازی آن در سایه ایمان، صبر، اخلاص و اتحاد میان کشورهای محور مقاومت نزدیک شده ایم.
راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس که امسال بدلیل ویروس منحوس کرونا برگزار نشدامااین روز مبارک مانند سال های قبل در قلب های ما و برنامه های ما حضور دارد.
باگرامیداشت روز جهانی قدس یاد تمامی شهدای قدس بویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه را که روز جهانی قدس امسال یکی از حامیان و جهادگران خود را از دست داده است گرامی میداریم.

حسین صفری
شهردار رامهرمز
محمد رحیمی
رئیس شورای اسلامی شهر

دریافت انتقادات و پیشنهادات

دریافت پیام

با تشکر ، پیام شما دریافت شد.

به ما بپیوندید

کانال سروش شهرداری رامهرمز

گروه واتس آپ شهرداری رامهرمز

کانال تلگرام شهرداری رامهرمز

پیج اینستاگرام شهرداری رامهرمز

ارتباط با ما

  شهرداری رامهرمز از پیشنهادات، نظرات و انتقادات سازنده شما در جهت بهبود نظارت بر امور جاری شهر و مدیریت شهری استقبال می نماید. برای این منظور می توانید با پر کردن فرم انتقادات و پیشنهادات، ما را در جریان نقطه نظرات خود قرار دهید.
همچنین می توانید به یکی از طرق زیر با ما در تماس باشید :
 پست الکترونیک : .
 تلفــن : 43538984 - ۰61
 آدرس : رامهرمز ، خیابان شهید چراغزاده

پیاده سازی و پشتیبانیطراح وب میهن