پیام تبریک سال نو مهندس حسین صفری شهردار رامهرمز

به نام خالق زیبائیها
نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد عالم پیر دگر بارجوان خواهد شد
حمد وسپاس خداوند سبحان را که توفیق دوباره عنایت فرمود تادرگذر ایام، بهاری دیگر را تجربه کنیم.
بهار نمادی از زندگی و برشی از روزهای پرشور آن است. بهار آمده است تا به ما يادآوری كند كه هميشه مي‌توان از پرچين‌های سخت زمستان گذشت و به دشت‌های سرسبز بهار رسيد، به شرطی كه دل و جان را از كلمات برفی و سرد بتكانيم و جامه‌ای از اشتياق و طراوت را بر تن كنيم.
آری بار دیگر نشانه ای بدیع از آیات الهی در جهان متجلی گشته وزمین آیه های سر سبزی وحیات را به تلاوت نشسته است.
مجموعه مدیریت شهری سال پرتلاشی را پشت سر گذاشت . بدون تردید فعالیت های صادقانه ودلسوزانه همه همکاران سختکوشمان در شهرداری در کنار تدابیر وسیاستگذاری ارزشمند اعضای فرهیخته شورای اسلامی شهر طی سال گذشته موجب شد تابرنامه های شهرداری به نحو مطلوب تحقق یافته وشاهد اجرای پروژه عمرانی ، خدماتی ورفاهی باشیم. متاسفانه سال ۹۸درکنار فرازها شاهد روزها وحوادث تلخی بودیم حوادثی نظیر شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ، سقوط هواپیمای مسافربری و شیوع ویروس کورنا که منجر به شهادت جهادگران سلامت و فوت عده ای از هموطنان عزیزمان شد باعث تالم خاطر وتلخ شدن کام مردم عزیزمان گردید از خداوند منان در این روزها و ساعات باقی مانده تا سال جدید عاجزانه مسالت می کنیم تا مردم عزیزمان را از این بلای خانمان سوز در امان بدارد شادی وشعف را به کشورعزیزمان برگرداند. ان شاالله.
اینجانب درآستانه شکفتن شکوفه های بهاری ونوروز باستانی ،ضمن قدردانی از همکاری ومساعی ارزشمند مردم شریف ونجیب رامهرمز و سایر دستگاههای دولتی وخدمت رسان بویژه تدابیر وسیاستگذاریهای موثر اعضای محترم ودلسوز شورای اسلامی شهر، آغاز سال ۱۳۹۹ وبهار طبیعت را تبریک وشادباش عرض نموده ،
سلامتی ، سعادت ، کامیابی وتوفیق روز افزون را برای همگان از خداوند منان مسالت می نمایم.
حسین صفری
شهردار رامهرمز