شهرداری رامهرمز

شهرداری رامهرمز

امروز: پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 - 25 April 2024 - 16 شوال 1445
دوازدهمین گردهمایی شهرداران خوزستان در رامهرمز برگزار شد

در دوازدهمین گردهمایی شهرداران استان خوزستان که با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، معاون عمرانی استانداری و شهرداران شهرهای خوزستان برگزار شد سرپرست فرمانداری رامهرمز هدف از این نشست را ارائه داشته‌های شهرداران و تبادل اطلاعات عنوان کرد و گفت: امروز مردم تشنه تحول در مبلمان شهری، زیباسازی و ارائه مطلوب خدمات شهری هستند.


در ادامه مهندس صفری شهردار رامهرمز نیز گفت: در سال جاری معادل 30 میلیارد تومان پروژه‌های متعدد و متنوع در سطح شهر رامهرمز انجام خواهد شد.
پس‌ازآن عباس بهمنی رئیس شورای شهر رامهرمز ضمن برشمردن مشکلات و کمبودهای شهرداری و شهر رامهرمز عنوان کرد: کمبود قیر، 9 کیلومتر کانال کشاورزی در سطح شهر و خطوط انتقال آب فرسوده شهری از عمده مشکلات ماست.


در این گردهمایی همچنین مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری و معاون عمرانی استاندار به ارائه دیدگاه‌های خود در رابطه با توسعه شهری پرداختند و پس‌ازآن کارگروه‌های تخصصی تشکیل شد.
در پایان این مراسم از تابلو خیابان خبرنگار رونمایی به عمل آمد.

دریافت انتقادات و پیشنهادات

دریافت پیام

با تشکر ، پیام شما دریافت شد.

به ما بپیوندید

کانال سروش شهرداری رامهرمز

گروه واتس آپ شهرداری رامهرمز

کانال تلگرام شهرداری رامهرمز

پیج اینستاگرام شهرداری رامهرمز

ارتباط با ما

  شهرداری رامهرمز از پیشنهادات، نظرات و انتقادات سازنده شما در جهت بهبود نظارت بر امور جاری شهر و مدیریت شهری استقبال می نماید. برای این منظور می توانید با پر کردن فرم انتقادات و پیشنهادات، ما را در جریان نقطه نظرات خود قرار دهید.
همچنین می توانید به یکی از طرق زیر با ما در تماس باشید :
 پست الکترونیک : .
 تلفــن : 43538984 - ۰61
 آدرس : رامهرمز ، خیابان شهید چراغزاده

پیاده سازی و پشتیبانیطراح وب میهن