شهرداری رامهرمز

شهرداری رامهرمز

امروز: جمعه 31 فروردين 1403 - 19 April 2024 - 10 شوال 1445
پیام تسلیت مشترک شهردار ورییس شورای اسلامی شهر رامهرمز درآستانه تاسوعا وعاشورای حسینی



بسم الله الرحمن الرحیم
ان الحسین مصباح الهدی وسفینته النجاه
تاسوعا بزرگداشت شهادت اسوه ايثار وشجاعت ، مردانگی و وفا ،علمدار دشت کربلا وماه منیر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) وعاشور بزرگداشت شهادت اسوه شجاعت وشهامت ، سلطان عشق ، سید وسالار شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و۷۲ تن از یاران باوفایش از راه میرسد.
نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا آنچنان بر قلب ها تأثیر گذارده است که هر سال با فرا رسیدن ماه محرم، خون پاک شهیدان عظیم الشان کربلا، در رگ های تاریخ جوششی تازه می یابد و عاشقان دلسوخته را شوریده تر و تشنگان حقیقت را شیفته تر می سازد .
 واقعه عاشورا بی شک از عظیم ترین رخدادها واز بزرگترین حماسه های تاریخ است که بر پایه ایمان استوار به خدا، عدالت و آزادی رقم خورد و آنچنان فراگیر شد که جهانیان به نهضت و قیام امام حسین (ع) سر تعظیم فرود آوردند و خداوند هستی را شکر که توفیق درک محرم دیگر را به ما ارزانی داشت تا دوباره همچون پروانگان سبکبال گرد شمع وجود حسین ابن علی(ع) بگردیم و جرعه نوش انوار معرفتش باشیم.
تاسوعا و عاشورای حسینی سالروز شهادت جانسوز اباعبدالله الحسین (ع) و۷۲ تن از یاران باوفایش رابه محضر قدسیه قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فدا ورهبرمعظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) ملت رشید ایران، همه عزاداران وعشاق آن حضرت بویژه مردم مومن و حسینی رامهرمز تسلیت وتعزیت عرض می نمائیم.

▪️حسین صفری
شهردار رامهرمز
▪️محمد طاهر بهمئی
رئیس شورای اسلامی شهر

دریافت انتقادات و پیشنهادات

دریافت پیام

با تشکر ، پیام شما دریافت شد.

به ما بپیوندید

کانال سروش شهرداری رامهرمز

گروه واتس آپ شهرداری رامهرمز

کانال تلگرام شهرداری رامهرمز

پیج اینستاگرام شهرداری رامهرمز

ارتباط با ما

  شهرداری رامهرمز از پیشنهادات، نظرات و انتقادات سازنده شما در جهت بهبود نظارت بر امور جاری شهر و مدیریت شهری استقبال می نماید. برای این منظور می توانید با پر کردن فرم انتقادات و پیشنهادات، ما را در جریان نقطه نظرات خود قرار دهید.
همچنین می توانید به یکی از طرق زیر با ما در تماس باشید :
 پست الکترونیک : .
 تلفــن : 43538984 - ۰61
 آدرس : رامهرمز ، خیابان شهید چراغزاده

پیاده سازی و پشتیبانیطراح وب میهن