شهرداری رامهرمز

شهرداری رامهرمز

امروز: شنبه 8 ارديبهشت 1403 - 27 April 2024 - 18 شوال 1445
  رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان با شهردار رامهرمز دیدار کرد


معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان، رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز و قاضی شورای حل اختلاف این شهرستان با شهردار رامهرمز دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی شوراهای حل اختلاف استان خوزستان عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان، حجت‌الاسلام مرعشی رئیس دادگستری، قاسمی دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز و رئیسی قاضی شورای حل اختلاف این شهرستان با صفری شهردار رامهرمز دیدار و گفتگو کردند.


در این دیدار زبیدی نیا ضمن تقدیر از همکاری و مساعدت شهرداری رامهرمز بر تسریع در بازسازی و تعمیر ساختمان جدید در نظر گرفته برای مجتمع شورای حل اختلاف این شهرستان تأکید کرد و گفت: فضای فیزیکی مناسب برای شورای حل اختلاف یکی از ضروریت ها است که باید با همکاری و تعامل دستگاه‌های این شهرستان ساختمان مطلوبی برای مجتمع شورای حل اختلاف رامهرمز در نظر گرفته شود.

 دیدار رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان با شهردار رامهرمز - شهرداری رامهرمز


وی افزود: شورای حل اختلاف در احياي فرهنگ و سنت اسلامي اصلاح ذات البين و صلح و سازش مفيد و مؤثراست و همکاری و تعامل با این نهاد می‌تواند تأثیری مطلوبی در پیشگیری از وقوع جرم داشته باشد.


در ادامه حجت‌الاسلام مرعشی رئیس دادگستری رامهرمز ضمن تشکر از پیگیری و حمایت زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان از شورای حل اختلاف رامهرمز و همچنین همکاری مطلوب شهرداری این شهر بر ایجاد فضای مناسب برای مجتمع شورای حل اختلاف این شهرستان تأکید کرد.


در این دیدار صفری شهرداری رامهرمز بر لزوم تعامل و همکاری سازنده و خوب شهرداری این شهر با دستگاه قضایی رامهرمز تأکید کرد و بیان داشت: شهرداری این شهر برای رفاه حال شهروندان و برای دسترسی راحت به شورای حل اختلاف ساختمان در نظر گرفته را در حد توان بازسازی و تعمیر می‌نماید؛ و امیدواریم این کار خداپسندانه موردقبول خداوند متعال قرار بگیرد.

دریافت انتقادات و پیشنهادات

دریافت پیام

با تشکر ، پیام شما دریافت شد.

به ما بپیوندید

کانال سروش شهرداری رامهرمز

گروه واتس آپ شهرداری رامهرمز

کانال تلگرام شهرداری رامهرمز

پیج اینستاگرام شهرداری رامهرمز

ارتباط با ما

  شهرداری رامهرمز از پیشنهادات، نظرات و انتقادات سازنده شما در جهت بهبود نظارت بر امور جاری شهر و مدیریت شهری استقبال می نماید. برای این منظور می توانید با پر کردن فرم انتقادات و پیشنهادات، ما را در جریان نقطه نظرات خود قرار دهید.
همچنین می توانید به یکی از طرق زیر با ما در تماس باشید :
 پست الکترونیک : .
 تلفــن : 43538984 - ۰61
 آدرس : رامهرمز ، خیابان شهید چراغزاده

پیاده سازی و پشتیبانیطراح وب میهن