شهرداری رامهرمز

شهرداری رامهرمز

امروز: چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 - 8 May 2024 - 29 شوال 1445
اولین نشست شهردار رامهرمز با مسولین وخبرنگاران اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شهرداری رامهرمزدر دهه مبارک فجر مورخ1400/11/13برگزار شد.



🔹در این نشست ابتدا رستم گردونی شهردار رامهرمز خواستار همکاری مستمر اصحاب رسانه با شهرداری در راستای رفع موانع و مشکلات شهر شد و اظهار داشت: هیچ پیشرفتی میسر نخواهد شد مگر با همکاری همه شهروندان، به‌ویژه خبرنگاران که این تعامل می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات شهری باشد.

🔹او افزود: امیدواریم باکار جهادی در کوتاه‌ترین زمان بهترین عملکرد را ارائه دهیم و رضایت شهروندان را به دست آوریم.

🔹رستم گردونی همچنین عنوان کرد: نظم و انضباط اداری، بالابردن کیفیت آسفالت، احداث بازارچه صنایع‌دستی بانوان و رفع فوری برخی از مشکلات سطح شهر و همکاری با سایر دستگاه‌ها از اولویت‌های کاری ما خواهد بود.

🔸شهردار رامهرمز در پایان گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ این شهرداری ۶۸ میلیارد تومان است که تقدیم شورای اسلامی شهر شده است.

✔️ در ادامه این جلسه محمدرضا منگشتی زاده رئیس شورای شهر رامهرمز ضمن تشکر از اصحاب رسانه خواستار تعامل خبرنگاران با شهردار و شورا شد و اظهار داشت: بزرگ‌ترین کار این شورا حل مشکل ۱۲ میلیارد تومانی بدهی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی بود.

✔️ او افزود: به‌روز کردن حقوق کارگران و کارکنان شهرداری، ۱۶ هزار مترمکعب زیرسازی معابر، ۱۰ هزار مترمربع آسفالت، ۱۷۰۰ مترمربع جدول‌گذاری، ۱۵۵۰ مترمربع کف‌پوش گذاری معابر شهری، نصب ۸۳۳ عدد دال بتونی، بهسازی میدان شهید ادهم و شهید فهمیده و تخفیف عوارض ۲۵ درصدی برای اماکن مسکونی، بخشی از فعالیت‌ها و مصوبات این شورا و شهرداری بوده است.

🔅 پس‌ازآن خبرنگاران شهرستان به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند. همچنین سایر اعضا شورا نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

دریافت انتقادات و پیشنهادات

دریافت پیام

با تشکر ، پیام شما دریافت شد.

به ما بپیوندید

کانال سروش شهرداری رامهرمز

گروه واتس آپ شهرداری رامهرمز

کانال تلگرام شهرداری رامهرمز

پیج اینستاگرام شهرداری رامهرمز

ارتباط با ما

  شهرداری رامهرمز از پیشنهادات، نظرات و انتقادات سازنده شما در جهت بهبود نظارت بر امور جاری شهر و مدیریت شهری استقبال می نماید. برای این منظور می توانید با پر کردن فرم انتقادات و پیشنهادات، ما را در جریان نقطه نظرات خود قرار دهید.
همچنین می توانید به یکی از طرق زیر با ما در تماس باشید :
 پست الکترونیک : .
 تلفــن : 43538984 - ۰61
 آدرس : رامهرمز ، خیابان شهید چراغزاده

پیاده سازی و پشتیبانیطراح وب میهن