شهرداری رامهرمز

شهرداری رامهرمز

امروز: جمعه 31 فروردين 1403 - 19 April 2024 - 10 شوال 1445
بودجه شهرداری رامهرمز به تصویب نهایی شورای اسلامی شهر رامهرمز رسید.




به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رامهرمز ، جلسه شورای اسلامی شهر رامهرمز با حضور اکثریت اعضای شورا به منظور تصویب لایحه پیشنهادی شهرداری رامهرمز برای سال ۱۴۰۲ در صحن علنی شورا برگزار شد.

براساس این گزارش پس از پنج جلسه فشرده با حضور شهردار وکارشناسان شهرداری ، با رای اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر رامهرمز بودجه سال آینده شهرداری به مبلغ ۲۴۶میلیارد و ۹۷۶ میلیون تومان تصویب شد. از این میزان ۳۶درصد جاری و۶۴ درصد عمرانی تعیین شده است.

بودجه مورد نظر درحوزه‌های عمرانی ، خدمات شهری و محیط زیست، ایمنی و مدیریت بحران، اجتماعی- آموزشی- فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک، شهرسازی ، حقوق ومعیشت کارکنان آسفالت معابر که از دغدغه های اصلی شهروندان واولویت شهرداری وشوراست  اختصاص می یابد.

فتح الله روشن رئیس شورای اسلامی شهر رامهرمز نیز ضمن قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر در بررسی دقیق بودجه شهرداری ،ابراز امیدواری نمود با حمایت های اعضای شورای شهر، سال آینده خدمات ارزنده و ارزشمندی توسط شهرداری به شهروندان فهیم رامهرمز ارائه شود.

وی تصریح کرد :  این بودجه که نسبت به سال گذشته رشد ۴ برابری داشته و شامل ۳۰ پروژه فعال می باشد و پس از آن در بخش عمرانی مربوط به زیرسازی و آسفالت می باشد.

دریافت انتقادات و پیشنهادات

دریافت پیام

با تشکر ، پیام شما دریافت شد.

به ما بپیوندید

کانال سروش شهرداری رامهرمز

گروه واتس آپ شهرداری رامهرمز

کانال تلگرام شهرداری رامهرمز

پیج اینستاگرام شهرداری رامهرمز

ارتباط با ما

  شهرداری رامهرمز از پیشنهادات، نظرات و انتقادات سازنده شما در جهت بهبود نظارت بر امور جاری شهر و مدیریت شهری استقبال می نماید. برای این منظور می توانید با پر کردن فرم انتقادات و پیشنهادات، ما را در جریان نقطه نظرات خود قرار دهید.
همچنین می توانید به یکی از طرق زیر با ما در تماس باشید :
 پست الکترونیک : .
 تلفــن : 43538984 - ۰61
 آدرس : رامهرمز ، خیابان شهید چراغزاده

پیاده سازی و پشتیبانیطراح وب میهن